FKB

Igår igår igår. Var ska man börja? Gick upp, chillade på altanen. Lekte med Emil. Drog in till GLoben. Mötte upp Hanna och Manda. Mötte Niklas. Lämna Emil. Shoppade lite. Drog till Årsta. Träffa pappa. Hängde lite med honom. Hämtade Livan på Vårteater. Mamma och Lisa hämtade oss. Hem, duscha, fixa. Sen bar det av igen. Ner till Tumba. Mötte upp Amanda och Tony som varit och handlat proviant för kvällen. Tog bussen till Hanna och stor Emil. (Vi kan kalla honom Efaa så att det inte blir förvirrande.) Tony och Efa grilla. Amanda och jag plattade håret. Hanna hjälpte till med thaa grill. Myste med kaninbebisarna också. Oroa er inte. Dom var inne. Grillen var ute. Björn anlände. Maten blev klar. Världens jobbigaste film på tv. Blä. Vi åt. Det var gott. Amanda, jag och Hanna gick ut och satte oss. Vi var på g. Helt klart taggade till 13221034101. Efter en stund fick vi sällskap. Tony blandade drinkar. Blä. Putts joinade. Vi hade det bra. Hemma igen vid halv 5 snåret. Upp vid 9 för att sjunga för Lisa. Jag mår bra. Snart kommer det gäster. BRUNCH. Ikväll blire kryssning med la familia. Vill jag sova? Svar ja. Orkar jag vara vaken? Svar tvekis. Ska jag gitta nu? Svar ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)