Igår, igen

Idag. Idag vill jag vara dikttjejen. Skriva meningsfulla, vackra texter. Men det funkar inte. Istället kör vi på som vanligt. Igår. Ännu en awesome dag. Fick allt jag önskat mig. Är comeplete. Klockan ligger på min byrå. Gant klockan. Ingen kan ha missat gant klockan. Min kärlek. Mitt allt. Tidigt i säng igår. Helt jävla slut. Emil också. Han slockna 20.00. Jag ett par timmar senare. Skönt. Uppe vid 08.10 imorse. Gjorde inte mig så mycket. Idag är det fint väder. Det blir på med bikini och ut på alltanen och steka. Får se när Hanna kommer och gör sällis. Ikväll äre Allsång på Hågelby. Förhoppningsvis hänger Hanna med på det också. FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)