Krössning

Lördag till söndag vare ju kryssning. Mamma, Stefan, Mike, Frida, Lisa, Issa och Angelica. Kuwwwll hade vi. 18.30 klev vi på båten. Mot hytten, dumpa grejer. Sen boka spabehandlingar till söndagen. Underbart. Sen stack vi ut. Satt i aktern och drack gott. I solen. Helt jävla underbart. Sen vare middag. Bufffeee gott som fan. En sväng i taxfreen. Tjacka klocka. Hallonröd "Triwa". Drog upp till 10an. Karokeee och sen disco. Underbart att spana fullt folk. Nej tack vill inte dansa med 30 plusare. I säng vid halv 1. Skönt.

Uppstigning vid 9. Frulle buffeee. Också gott. Sen blev det bad. Eller ah. Sol för min del. På beachen. Så. Jävla. Najs. Kille som inte slutat festa än hoppade i. Med kläderna på. Sweet. Hängde tydligen sina kläder på tork i bastun. Sweet. Sen blev det taxfreen igen. Jag blev med en till klocka. Så. Jävla. Sjukt. Det måste få ett eget inlägg. Storyn. Hur jag fick klockan. Kan knappt tro det själv. Sen blev det lite hytt chill. Lounge chill. Drink chill. Spa. Ansiktsbehandling. Skönt som fan. Lurrelunch buffeeee. Också gott. En till tur i taxfreen. Ville köpa en till klocka. Men icke. Ångrar mig nu. Vill ha. Fler. Alla färger. ÅH.

Nu ska jag gitta iväg och hämta Emil. Ska också in på ngn klockbutik och ställa om klockorna så att dom passar min lilla handled. Frågan är: Jeans eller jeansshorts?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)