LÖÖÖÖÖK

Lång dag. Plocka upp Emil. Knalla iväg till Vättersparken. Gunga i cirkus 2 timmar. Sen promenad ner till gammelfarmor för lunch. Förbi Cirkus Wickan på ängen. Kolla hästar och kameler. Jag var lycklig. Emil var lycklig. Hem till gammelfarmor. Äta lunch. Fika. Ut igen. Mot Globen. Emil somna. Köpa present. Köpa fina armband. Mötte Hanna L och Angelica. Snacka lite skit. Väckte Emil. Mötte Lollo. Köpte äcklig slush. Mötte Julle. Åkte till Vättersparken. Gungade. Klädde av oss. Lökade. Emma kom. Vi chillade. Lekte. Skrattade. Lökade. Sen hem till Emma. Dö lite där. Nu är vi hemma. Less på det mesta. Jag har ont i halsen. Sjukt täppt i näsan. Emil också. TPLmode atm. Därav kort men intensivt inlägg. Min hosta dödar mig. Låter som en kråka. Sexig. Emils hosta dödar honom. Vi hostar ikapp. Han slemhostar och jag torrhostar. Stackars oss.

 


Kommentarer
Postat av: Kattis

det är inte så ofta jag hittar hit å ännu mindre lägger en kommentar men nån gång ska ju vara den första. Vilken underbar sommarbild på Emil - slitna jeans, hatten på sne´ kunde inte bli bättre :)

2010-05-21 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)