Snart helg

Idag idag idag. Vad ska göras idag? Badrum ska städas. Mitt rum ska städas. Det ska pluggas. Kanske stekas. Sen. Sen. Hem till Manda. Steka lite till? We'll see. Saknar Emil. Lilla Emil. Stora Emil. Tiden går för fort. Ibland. Snart är det helg. Fredag. Lördag. Söndag. Fredag blire griiiiiiiilllchiiiiiiiillll. Lördag först brunch. Sen kryssning. Kommer hem söndag. 1 vecka och 1 dag tills jag fyller år. Igår. På Skansen. Jag fick ju skavsår av mina fina skor. Ville gå barfota. Frågade mamma. Hon skrattade. Påminnde lite lätt om att jag faktiskt blir 18 om en vecka. Gör som jag vill. Jag gick barfota. Lycklig och barfota på Skansen. Med mamma och Emil. Bland alla djuren. Ihopp om att få klappa en häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Desgin by Marcus Lagerberg
(den allsmäktige bazzaren)